Look by Linn

Dagens Bröllopsbrudar!

Lägg till bildtext

Blivande bruden Towe, sitt egna hår är kort, så med spolar i håret, powder-spray, tupering och trix, blev det stort och lockigt.

Bra spolar som är köpta på Elgiganten. Stylingprodukter jag använder är  skum från HÅROLOGI; Styling hair mousse strong, Hårspray; MATRIX Profarma Firm hold spray, Powder; Four Reasons hair powder ( använder detta mer nu än dust it, då jag tycker detta är lättare att applisera).

Både bruden och tärnan sminkade & hårstylade jag som bokat, väl på plats behövdes det lite hjälp (om jag hade lite tid över) att sätta fast löshår och om jag ville, göra en uppsättning, av en till gäst... om jag har tid?! jag tar mig tid, alltid!).


Löshår, lösögonfransar & tiara... shes ready to say yes!


Lägg till bildtext

Lägg till bildtext


Lägg till bildtext


Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Ett mycket kort hår... blev det ändå en uppsättning med hjälp av löshår som jag lockade först.

Lägg till bildtext

Man ser den naturliga längden på det korta håret.


Lina, Towe syster och tärna

Använde platttången för lockarna och lite twist på sidorna.



Lägg till bildtext



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar