Look by Linn

Full röj med röjarna...

Det är verkligen full fräs med 2 små, så det gäller att ha roliga träffar med vänner om dagarna, speciellt nu när Christfer jobbar. På fm idag km Tage och Maria över ch sm vanligt var det max, från start, de är 2 killar med stra viljor, självständiga, ch båda ska bestämma, perfekt kombo för en mamma att testa tålamodet på. Fika i kojan, bad i poolen, röjardans med truminslag på Julians rum, traktorkörning på gräsmatan... raketflygning...
Var bjuden på lunch hs Martina & tjejerna, men seriöst, Julian var inte på humör och Colin hade inte sovit ännu, så jag bkade m till en emdate istället. Hann sitta ute i sl/blåsten 1 timme, medans Colin sov och Julian vilade ikapp sig i soffan. Sen var energin återställd hos oss alla 3.
Lägg till bildtext
Nyttigfika för mig. Och ett par kaffekoppar, tackar! Martina hade köpt denna "choklad-dricka" som jag inte smakat innan, på fejjan har många kommenterat, oå, skiiiitgo! eller fy fan! jag tyckte helt ok, men inte alls nått som tar bort suget efter en g chokladkaka, så dum är jag inte.
Lägg till bildtext
Ingen lugn stund här heller, efter lite fika, så blev det lek i lillstugan, bad i svinkall pool, in igen då det började spöregna, fika lite till, lek i lekrummet, ut i gen i solen och röjja runt.
Medans jag & Martina försökte fortsätta fika och dricka vårt kaffe, summera smmaren och vår nästa träff... helt själva.
Denna fönsterram med flickornas fötter är så fin, vill gärna få fatt i en själv och ha uppe med fina bilder på pojkarna. Hemma och laddar om, snart Cross med Ida.
Heja onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar