Look by Linn

Älskar min nya frisyr!

Längden blev perfekt, vilken volym jag hade när håret blev krt. ch det är helt underbart at få kunna ha håret utsläppt. Fredag och regnet har hälsat på. Lite höstmys funkar för mig. Även lite Gelishfix med glitter, så känns fredagen perfekt. Snygga tillfixade naglar gör mycket, korta som långa
Naket eller rött Gelish & glitter?
Har man korta naglar ch inte vill göra nån förlängning är Gelish perfa, det sitter kanon i ca 3 veckor.
Lägg till bildtext
Lila långa naglar som ska på fest i morgon. Fredagen spenderar jag hemma i min salong, funkar bäst då kunderna gärna inför helgen vill pimpa till sig i både håret och naglarna.
Lägg till bildtext



Skickat från min Samsung Mobil

2 kommentarer:

  1. Godmorgon Linn,
    Jag är jättenöjd med mina lila naglar, fick toppbetyg även av maken :-) Kommer att känna mig så fin på festen ikväll.

    Jag lär återkomma, tack snälla så länge och ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Hej,
    åh vad kul att höra. Den färgen var verkligen snygg på dig. Hoppas ni får en trevlig kväll och du är så välkommen igen.
    / Linn

    SvaraRadera