Look by Linn

Fredagsmys..

När jag km och hämtade pojkarna satt de och hade fredagsmys.. popcorn till senmellis. Om de satt och mös?! De var dyngnöjda. Det känns sent att alltid hämta 17.15, men det kmmer inte bli varje dag i veckan framöver, det känns bra. Vilket rivstart efter semestern, det känns rätt och det känns kul.
Fröknarna tycker att Julians kmmunikation har utvecklats under smmaren, han säger nu "sluta" till kompisarna ch det gör ju en del situatiner lite lättare, kallar både Fia & Douglas vid deras namn. Han kan ju, när han vill.
Vem har han fått plutmunnen ifrån?!
När Christofer kom hem efter jobb & volly, så segade mig ut i spåret ikväll, men det blev 5;an i lagom tempo. Väl hemma avlöste vi varandra igen.. mer jobb för Christofer medans jag förbereder i salongen inför morgondagens bröllop. Både i går morse ch idag, vaknade jag av väckarklockan som VÄCKTE MIG, då sover man tungt. Kommer inte ihåg när det hände senast.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar