Look by Linn

Milen & bröllop; funkar!

Väcktes av Julian inatt, han var lite ledsen och snuvig, tänkte inte mer på det. Tog upp honom i vår säng, snöt hans näsa och vi smnade om. I morse när han vaknade kl 06.00, såg jag att han återigen haft näsblod.... i både sin och vår säng. Upp och hppa, skulle jag hinna med träning, fick den bli tidig. Hade bestämt mig för att springa till Grötvik, 5 km och sen pw tillbaks. Men nästan framme, möter jag Sara på andra sidan vägen. Hon pinnar på som fan när hon pw, så jag springer över och gör henne sällis på en lång runda. Jag joggar. Härligt med överraskande sällskap. Träning är ju så mycket roligare, när man gör det ihop. Sprang hemåt och inser attt det blev milen denna morgon. 3;e gången gillt.
Blivande bruden Kristin fixade jag både med smink, hår och fotade i kyrkan och porträtt efteråt. Hade bett henne spana efter en plats om regnet kom. Klart vi hade sol hela dagen men när det var dags att åka till kyrkan vräkte det ner.
Lägg till bildtext
Då deras bröllp var i cowboytema, sa jag som förslag att det vre kul m man kunde ta korten i deras stalllada med höbalar. Visste att de hade häst, så jag tänkte det kunde ju inte vara så långt ifrån. Det blev roliga och personliga bilder vi fick till. De redigerade blir klara om ett par dagar. Så himla roligt när man utför ett jobb och kunderna blir så tacksamma och nöjda. Jag älskar det jag gör, och det ända som är viktigt är att ha nöjda kunder. Det blev en intensiv dag, en proteinshake till lunch och en banan på väg hem vid 17-tiden. Middag hemma med killarna som varit på stranden på dagen.Nu är det soffläge och laddning inför morgonens trapp-pass.
Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar