Look by Linn

Besök hos Logopeden med Julian

Killarna sitter nu i varsin saccosäck när de får sin fruktmellis. Dags att fylla på med frukten idag, tog killarna i vagnen och gick ner till torget, Julian kände mycket väl igen det. Där fick han glass senast, han var superglad. Men idag såg han ballongerna, så det blev 2 nöjda killar så jag kunde handla ifred.
Det var soligt och varmt på fm, den backen sm fanns på prommisen hem, var tung och svettig. Jag ville bara hem, rodda med lunch, lägga Colin, för att sen cykla till logpeden med Julian på sjukhuset. Yvonne var så snäll och kom över ett par timmar och höll Colin sällis. Tusen tack Yvonne.
Hade skurit upp lite av frukten så den var färdig när Yvonne kom.
Lägg till bildtext
Att åka hiss var en höjdare, likaså leka i väntrummet OCH sköta sig bra hos logopeden Fredrik. Fredrik ställde frågr och plockade fram leksaker som Julian skulle visa, ställa under, peka rätt. Han fick bra betyg ch menade på att det skett en stor utveckling sen senast vi var på en liknande träff hos dem för 5 månader sen. Han ser att Julian förstår och visar rätt, han vill prata men på sitt sätt. Vi får en ny tid om ca 3 månader då han tror det kan ha hänt mycket på. Spännande. Mycket stolt över Julian idag, att sitta stilla, lyssna och visa.. det gör han ju inte så ofta hemma. Och han var så glad hela tiden.
Sen cyklade vi hem, då hade Colin vaknat bara för en halvtimme sen och gungade med sin farmor. Killarna fick både glass och frukt till fikat.
Hade planerat att åka med Christfer till Borås idag med killarna ch träffa Carola och hennes barn, men så var det dags att dubbelkolla i kalendern, igår.... och då såg jag at Julian skulle till logopeden.
Jättebra att jag skriver i kalendern, lite bättre om jag även tittar i den hädanefter.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar