Look by Linn

Slappesöndag!

Lite regn, lite sol. Busiga ungar och rester till middag... Softa dagar behövs. Vi åkte till eurostop, snabbt stopp på Biltema sen lite shopping på KappAhl & Lindex. Fyndade ett par "flower power"-leggings och sköna toppar i leopard. I morgon börjar utbildningen till nagelteknolog. Jag är så förväntansfulla. Utbildningarna kommer avlösa varandra och så jobb upptill. Hej vad det kommer gå undan. 
Försöker lägga in nått träningschema men då vi båda jobbar för fullt ändras det. från dag till dag. Förra veckan fick jag iallafall ihop 5pass & jobbade 6 dar. Så det går, bara man vill. I morgon är larmet inställt på 05:00, pallar jag milen så tidigt?!... måste ju testa när det passar bäst att träna. Och så får jag sällis av Sara på halva vägen. Bara det är ju värt att gå upp lite tidigt.
Lite kyligare vindar, eller oxå är det jag som fortfarande är nerkylld sen i morse. Gör mig inte ett dugg om hösten är på G. Jag är redo för det mesta just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar