Look by Linn

Höst & tisdag..

Min lärare Eva på Nails & Beauty Halmstad Nagelskla.
En helt underbar människa, som igår lärde mig hur kaffemaskinen fungerade och idag fick jag spamanikyr. Perfekt kurs!
Gick inte upp 1 minut innan kl 06.00 i morse, rätt skönt, ärligt talat. Det vräkte ner innan vi skulle ta hojjen till dagis. Sol, regn och vind.. om vart annat hela dan.
Eva har mandelformade naglar, ärligt, gillade jag det inte alls.. men på 2 dar har jag börjat gilla det skarpt. Och så vill jag ha mina i glittrigt brons. Till fikat hade jag med mig halln & banan, direkt från frysen, så det hade tinat lite granna, bananen smakar lite som glass då, Eva gillade min fika hon oxå. Kryddade med sötningsmedel, kanel & ingefära.
Lägg till bildtext
Julians 1:a teckning som jag får från dagis. OM jag är stolt?! Ramas in snarast. Han hade blött näsblod igen, stackarn. Och flera fröknar har sett killarnas utveckling under sommaren .
Styrka i källaren ikväll. 30 min armar, mage och rumpa. Dips med hjälp av bollen. Christofer är ute och snorklar med Billy..  det vräker ner. Inga konstigheter.
Lägg till bildtext



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar