Look by Linn

Lördagens träningspass..




Mina trötta ögonlock gjrde mig sällskap på hela passet.
Idag körde jag 30 min på crsstrainern & 60 min intervall på bandet.
Är helt slut efter 30 minuter på denna.. men skönt efteråt. Idag började jag på crossmaskinen.
Mitt mål är att stärka kroppen och hålla den i bra kondition. Är supernöjd med vikten på 63kg till mina 172cm.
Nu när jag mest kör på bandet och styrka gäller det att variera träningen, (därför lägger jag in crossmaskinen) lite för att hålla igång kroppen.
 Jag är en jädra gottegris och äter nu lite vad jag vill, men i måttliga mänder och tränar. När jag gick ner i vikt uteslöt jag allt skit, för att jag ville se resultat. Och därför gick det fort att gå ner i vikt för mig, OCH jag tränade mycket och åt bara bra mat.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar