Look by Linn

Frulle

Lite stressig morgon.
Vaken sen 05, uppe sen 05:30 och inte frukost förrän 07:20... inte bra. Vill alltid få i mig nått inom 1 timme; från då jag gått upp.
1skål lättfil
smaksätter med sötningsmedelsötningsmedel (ett stort Nej enligt Christofer, men jag är alldeles för beroende) kanel & ingefära.
1/2 l vatten
Kaffe (dricker oftast snabbkaffe och värmer hälften mjölk, hälften vatten) och suketter.
Christofer äter en mega pannkaka gjord på dinkelmjöl, bär & vaniljyougurt. kaffe och vatten.
Julian, en shake på vaniljyougurt, kesella, vatten och bär.
Colin, Gröt m plommonpure & vatten.
Så en aning blandad kompott...
Jag åt pannkskasfrulle i somras, skitgott.. tro mig.
Men det gynnade inte min vikt. Så vissa saker som är nyttigt, funkar toppen för Christofer men absolut inte på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar