Look by Linn

ByttEliten




Igår blev det en tiiidig kväll, jag stannade hemma och var med familjen. Ingen lust eller prio att åka till gymmet.
Nån gång i natt kom Julian över till vår säng. Colin sover i  sin spjälsäng.
Efter dagislämning gjorde jag och Erika sällis ner till stan. Jag handlede frukt på torget och Colin sov gott i vagnen. På vägen hem gick jag förbi ByttEliten på Brogatan. Såg nackkuddarna i skyltfönstert ch var tvungen att gå in. Fyndade även detta PippiMemo. Man kan ju spela memo på flera sätt och detta är för svårt för Julian.
han gillar mest Musse Pigg, Pippi och alla figurer som han ser på Disney Junior.


På ByttEliten har denna lek/bok-hylla fyllts på med en madssa roliga saker. Måste gå igenom Julians gamla kläder is trl 80 sm jag nu tagit upp tilll Colin. Men byxorna är för stora i midjan för lillebror. Får rensa och fynda några passande byxor på ByttEliten.

Annika som startat butiken, mer info på www.bytteliten.se


Nackskydd för långa bilresor... nån mer som har barn som hänger med huvet när de sover?! Hoppas dessa hjälper.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar