Look by Linn

Linda & Niclas






4 kommentarer:

  1. Hej Linn! Alle här, du kommer nog inte ihåg mig, men kke Niclas o Zita! Jag hängde jämt jämt med eran kusin Jessica innan hon flyttade från linde! Det är superhärligt att följa din blogg o få veta hur Brynglarna har det. Dock inte lika roligt att läsa om Alicia! Jag håller alla tummar att hon snabbt blir bättre!! Tänker på er, hälsa mamma o bror vid tillfälle, dom KANSKE minns!//Alle (Alexandra Gustafsson)

    SvaraRadera
  2. Om du kallades Alex då och har 2 barn...?! så minns jag dig :-). Om inte, dka håg forska så kommer jag nog komma på..
    Såklart jag ska hälsa.
    Gulligt av dig att skriva.
    kraaam

    SvaraRadera
  3. Haha ja nu när du säger det så kommer jag ju ihåg att Melins alltid kallade mig Alex =) Hade jag glömt! Och två barn stämmer ju bra, fast dom är STORA tonåringar!! Fortsätter följa din blogg och hoppas på positiva uppdateringar om Niclas söta Alicia!

    SvaraRadera
  4. Åh dig minns jag.
    Alltid med ett stort härligt skratt.
    kram

    SvaraRadera