Look by Linn

Minns gårdagen, Dröm om morgondagen, Lev idag....


Frukost med min Colin som nu har fått 4 tänder. En hel macka till frulle blir det.. då hälften hamnar på golvet. Så nöjd är han.


Efter lunch stjutsade Henke ner mig till stationen.. mot Göteborg. Och Fars dag... Christofer fick efter önskan, 4 timmar på stan utan barn, och tid för sig själv att schoppa kläder. Han nöjd, jag nöjd.

Niclas gav jag och mamma en Ralph Lauren väst.. ibland behöver man ge lite mer till de som förtjänar det just då...


Och Johannes är såå stolt att tanden nääästan är borta.

Linda och Niclas fick med tvättlappar och hanskar inför Alicias duschning hon var tvungen att göra igår.. 2ggr..

Av Johannes fick jag detta kort. Linn, jag älskar dig står det. Åhhh.. de vet hur de ska charma sin faster.

Jag och mamma duschade Alicia den 1:a gången medans Niclas och Linda träffade kirurgen. Oj vilken duktig tjej.




Leker med mormor i lekrummet

Johannes med sin kompis på Ronald McDonals lekrum



Till kvällsmat blev det Pizza, Alicias favvokäk

Och jag fick sitta jämte.. tog själv kebabrulle

Och prat med bästisen...



Niclas, Johannes, Alicia och Linda.
Ni ska bara veta hur mycket jag älskar er.

Av Lindas syster som oxå var där igår, fick både jag, mamma och Evy pärlamband. Så vacker tanke.
Niclas stjustade mig till tåget som skulle gått 19:37.
Då står det Ny avgång 20:20
Står på perrongen 20:15.. DÅ ändrar de tid till 20:16?! ...
och tåget rullar iväg 20:15?!..
Jag tog nästa 21:42.... Det finns värre saker just nu än att missa ett tåg.
Jag satt på stationen och hann ta in alla intryck, alla kramar all kärlek som dagen innebar... Det behövdes
Kom hem 23:00.
Sov skit.. mår skit.. och väntar nu på besked..
Efter dagislämningen gjorde Erica mig sällis, TACK! Gick förbi Karin på Sjukhuset och sa hej, hämtade lite barnkläder, grinade lite till, kramades.. TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar