Look by Linn

Vi finns alltid där för varandra..

Det har vi blivit uppvuxna med och när man behöver varandras stöd, kramar, tankar. Då finns vi ALLTID där. Ibland behöver jag bara höra mammas röst.. ibland krävs lite mer för att finna ro i sitt liv.
I detta läge behövs både kramar, lekar och skratt.. tillsammans.
Och när Alicia säger till mig
"Linn, jag älskar dig! Som tusen vargar..." Då smälter mitt hjärta och det känns såå rätt att få vara tillsammans. Hade gärna tagit med resten av min familj, men smittorisken är för stor.

Då Alicia fyllt 3 nyligen, fick hon sina presenter idag.

Att se dem le ibland kändes skönt...

..även om allvaret finns där hela tiden.. och kommer ikapp dem.




Mimmiklänning och chips..

Pannkakor till lunch med mormor och farmor


Niclas har alltid funnits där för mig när jag har behövt honom. Han åkte tom ända till Thailand när jag saknade familjen... och det kanske inte var en sån uppoffring, men det var inget jag bad om utan, mamma bara sa till mig. "Niclas kommer i morgon". (sen kan vi göra den hirtsorian ännu längre..) Tryggheten finner vi hos varandra. Tack älskade bror för allt du gjort för mig. Jag hoppas att jag kan ge dig samma tillbaks.


Johannes & Alicia


I Ronald McDonalds Huset fanns en massa roliga pyssel och lekrum

Som ni ser har vi skrivit våra namn på Johannes teckning ( Vi gjorde dem alla ihop) och då säger Alicia "Olle".. ska Olles namn oxå vara med?
-Ja!
Såklart, Olles namn ska vara med. han om någon ger dem både såå mycket tid och kärlek. "Tur" att han inte har några egna barn, för han har nu 4 barn och 6 barnbarn. Som han bryr sig om som sina egna.

Johannes blev lika lång som taket?!

I morgon blir det ännu en tripp till Ronald MacDonald..
vi ses mina hjärtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar