Look by Linn

Fredag

Tiiidig morgon. Men ändå blev det sovmorgon till kl 05.
Roddning med morgonbestyren innan dagis.
Frulle, tvätt, damsugning, fejja fint på toaletterna, blöjbyten.. Loppiskund.
Klär alltid på Julian alla sina kläder och släpper ut han på baksidan, sen Colin och stoppar ner honom i vagnen. På med allt själv och ut. Dååå pekar Julian mot rumpan...
Och... In igen byta blöja och inser att min handväska är kvar i hållen?!
Bra att ha med när jag skulle till stan efter lämningen...
Ut igen och pw till dagis och vidare mot stan.
Mötte upp Martina... Och ett par loppiskunder..igen.
Strosade och fejjade det sista inför Göteborg.
Lunchade på Roberts Coffee... Ceasar sallad som var supergod, dock tror jag att jag även fick Martinas dressing på min sallad?!
Desseren var mega söt, mega god & mega mycket socker.
Hemåt igen..dagishämtning.. Slog in lite paket.. Och åkte sen till TK när C kom hem. Det blev 1timme på bandet och sen shopping på Lidl.
Fredagskvällen bjöd på en Johan Falk film på laptopen...
Sen kväll betyder tiidig morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar