Look by Linn

Lite sömn, Ipadtrots och fruktfrossa!

Colin vaknade när vi gick och la oss i går kväll. Det tog ca 1timme innan han fann ro att somna om. Då hade Christofer varit uppe med honom och matat med banan (C trodde Colin var hungrig).
Lite bökig inatt och jättemorgonpigg redan vid 05... Så vi gick upp med Christofer vid 06...
Julian vaknade 06:45. Han är verkligen fast när han spelar spel på Ipaden. Frukosten skiter han fullständigt i. Så vi sätter äggklockan och när den ringer är hans tid över. I morse fick han 30min. Och när jag tog den blev han jätteledsen. Men efter en stund lugnade han ner sig och frukosten åt han utan problem. Dans med Disney junior.
Hann med både tvätta, dammsugare och rodda i hemmet innan dagislämning.
Erika och jag traskade ner till torget och fyllde på fruktförrådet hemma. Hem till 11... Lunchtid för mig och Colin, fick lite tid att bläddra i mina magasin. Händer inte ofta...
Linda har nu meddelat att rekordet på planka är 3:40... Vi får väll se på kvällens träningspass, vem som leder då..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar