Look by Linn

En regnig höstdag.. 11 september

När man cyklar med killarna till dagis och konkar på regnkläder, killarna, springer åt olika håll.. man blir mer vett än på träningspassen, och då har inte min dag börjat ännu. Så nu kör jag bra med uppsatt hår, enkelt och skönt.
Idag messade min nagelkund att hn var sjuk, men jag fick snabbt tag i en ny frivillig.
Idag var det mallning och akryl, svårt de första fingrarna att få till snitsen, men sen fick jag känslan för det.
Linas naglar före min renovering
Mallar
Snygga franska med snygga bling bling på fingret. Kan det bli en bättre kombination?
Underbara Anna, kom in ch fick en härlig behandling, nya bryn och 4-weeks mascara av Kim.
Lägg till bildtext
Hade en väldigt duktig tjej i salongen ikväll " jag är jätte duktig på att sitta stilla" sa Tyra. Hon ville ha rosa naglar med en lila och en blå diamant.
Lägg till bildtext


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar