Look by Linn

Blue Village

Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
När vi har 8st barn att ha koll på är detta hotell super.  Pasha Bay (ökänt från sommarens rubriker, då mååånga fick magsjuka här). 2st barnpooler när varandra (så vi ligger just där). En stor pool med diverse roliga fontäner. 
Julian och Alvin leker så bra. Och Colin skrattar åt det mesta Leon skriker åt. Tjejerna leker ihop och så blev Isak så vuxen.
Julian har lyckats med att hoppa i den djupa poolen 2?! gånger.
Igår fick Christofer hoppa i efter..
Idag såg jag honom inte. Ångest?!
Men jag hade mina aningar.. han hade hållit sig i kanten för att komma under en fontän.. där de stora barnen kunde sitta. DÄR satt han. Och det var jag som skulle ha koll på honom. Han var ju dyngnöjd. Han åker rutschkanor och är mer under än över vattnet. Men att hänga på det djupa själv, är lite väl att ta i. Farmor fick sig en åktur i barnrutschekanan.
Tänk er ett barnkalas. I 1 vecka. Just så känns det. Fullt ös!


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar