Look by Linn

Fransförlängning efter 1 vecka

Lägg till bildtext
Har nu haft fransarna på i 1 vecka. Solat, badat i både klor och saktvatten. Duschat som vanligt. Inte använt krämer som innehåller olja nära ögat.
Normalt tappar man 1-2 av sina egna fransar varje dag. Igår kväll tappade jag min 1:a lösögonfrans. Inget som syntes och min egna satt kvar. Är mycket nöjd över att vakna upp med snygga fransar varje morgon. (Jag är nyvaken på kortet) Skillnaden om jag bara valt lösögonfransarna och inte 4-weeks mascaran,  då hade jag kunnat kamma isär fransarna varje dag. Med mascaran på ska man inte behöva röra dem alls. Då överfransarna är så markerade är det snyggt att ha mascaran so. Ger även underfransarna färg, tycker jag.
Är mycket nöjd med Jings skapande .


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar