Look by Linn

Torsdag

Innan dagiset kl 08.00 så är alla leksaker ute i soffan, alla böcker på hela köksglvet men för 2 minuter sitter pojkarna helt stilla. Och tysta. Vid lämningen säger Julian "Hej då mamma", springer till mig glatt och ger mig en bamsekram och sen går han tillbaks in till frullen som står och väntar. Innan har han bara sagt hej då, och gått iväg. NU vill han ge en kram först, hans initiativ. Det värmer i mammahjärtat. Colin, han gnäller till och gillar inte när man går. Hemma blir han jätte ledsen så frt han ser en dörr stängas, spelar ingen roll vilken dörr eller vem som går igenom den.
Nya Gelish på Nadia idag, hn hade med sig Philip ch det går super att rulla ner vagnen för källartrappen då ned är byggd med ramp på bägge sidor.
Lägg till bildtext
Mina är nu mörkt mörkt lila.
Stina berättar nu för Colin " din mamma är här"
Lägg till bildtext
Tage och Stina
Julian hittade jag inne, han satt med I-paden och spelade spel med en fröken. Älskar när jag ser att de ger varje barn dess uppmärksamhet och ger dem tiden. Är så nöjd med fröknarna på Vittra
Torsdag och såklart svettpass på Berget. kvällens glada gäng;
Jag, Christfer, David, Karin, Linda, Kent & Ida
Tyckte att armhävningarna såg för lätta ut för Ida, så jag var snäll och la till, mig själv.
Karin är en fantastisk coach och berättar om alla uplägg och styrkedelar i passet. Tjohoo vad svettigt det var ikväll, rätt mörkt när vi cyklade hem, Cristofer och jag. Yvonne var så snäll och var barnvakt. Jag hade lagt båda pojkarna, men så uppskattat att få egentid ihop och träna.  



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar