Look by Linn

Nails & Beauty Halmstad Nagelskola

Jag fortsätter att lägga tippar och franskt med akrylen. Idag var jag negativ mot mig själv. Nina gav mig utmaningar jag inte kunde hantera. Sånt gör mig galen. Alltid kul att få prva nått nytt, ska bara inse att jag kan inte prestera på toppnivå direkt, men jag vill. Och jag ska, när jag övat lite till.
Så fräscht med franskt.
Lägg till bildtext
Väl hemma var det bara att rdda middag med killarna och sen kvällskund med Gelish. Kundentren är numera grå.. den förfärliga gröna färgen är borta.
Lägg till bildtext
Även här blev det franskt, filade ner naglarna och gjorde dem stilrena och fina med Gelish.
Ännu en dag med skapande.
Fick ett sånt fint mess av Linda i morse, ett sånt som får en att le.. hela dan. Tack fina du, saknar dig med.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar