Look by Linn

När man ler, hela tiden... just DÄR är jag nu i livet!

Dagens mdellkund var Madde. Hennes Gelishnaglar satt frtfarande perfa, kul att se. Filade, satte på borttagningsreomver, flie, skrapa fint ch så var det bara att sätta på tipar, fila, lägga cover, plocka bollar, smilelinjen... Älskar varje liten grej.
Här är 1 hand klar. Fixade naglar är nått extra tycker jag.
Eva betygsätter nu allt jag gör, precis som man blir i slutprovet, men då har jag ca 2,5 timmar på mig. Idag tog varje hand 2 timmar, lite lugnare i vad jag gjorde mot igår. Lite mer koll. Och mycket nöjdare med dagens resultat. Tyckte även Eva.
Maddes nya naglar i akryl och tippar
Älskar dessa "fjäderbilder"
Inte konsigt att jag ler varje dag när jag får sån här feedback från min lärare. Det här är verkligen så himla roligt. Halmstadbor, följ gärna Nails & Beauty & Halmstad Nagelskola på Facebok, där lägger Eva ut när vi söker nagelmodeller och vad vi gör i salongen och skolan. Vill DU vara modell, så skicka gärna ett medelande till mig 070-6975976
Lägg till bildtext



Skickat från min Samsung Mobil

3 kommentarer:

  1. Vad innebär det att vara nagelmodell? Du är verkligen jätte duktig! Man blir så inspirerad av dig :)

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie och tack!
    Under min utbildning har jag både lektioner i teori och praktik. Då måste jag ha nagelmodeller, som jag kan öva på. Detta kan ta hela dagar kl 09.00-16.00. Nu jobbar vi med akryl. m några veckr i Gele.
    Som nagelmodell,får du fina naglar helt gratis. Det jag/ vi begär är att vi kan bestämma utseendet och att modellen hör av sig hur naglarna ser ut och sitter. Uppstår det nån olycka, vill jag vara den som åtgärdar det, så att jag på det sättet lär mig mer.
    Hör gärna av dig om det skulle passa dig. Mån-Ons är det som vi har modeller. Har redan uppbokat i nästa vecka, men alltid bra att veta om folk kan dagtid.
    Mvh Linn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Okej, jag jobbar tyvärr de tiderna. Lycka till i din utbildning :)
      Mvh Jennie

      Radera