Look by Linn

10 december! Regn..& blåst!

Idag kom Madde och hämtade upp mig och Julian för att ta en tidig sväng på Eurostop. Ute hade regnet precis dragit in.. skitväder.
I natt så blåste det som attan, det knakade i hela huset och inna vi drog i morse kom även regnet. 2 veckor till Julafton?!
Väl på Eurostop, ville Julian absolut inte sitta i sin sulky.. så jag lät honom promenera.. roligast var tydligen inne på Willys, och där känna på alla pastapåsar.. tyckte han.. Väldigt dumt av mig att sätta på mig en polo?! Ett linne hade passat bättre, vi var hemma inom 1 timme och jag var helt svett och ryggen helt paj.
men nu har vi provat det och kan dra ett streck på grejer man bara ska göra 1 gång, med en 19 månaders Julian.
Lunch, vila och på eftermiddagen kom Jenny och Olivia, inte heller denna gång var det kul när en söt bebis satt i mammas knä..
Jag mutade med tjurisen med en pepparkaka och sen blev det lite fotande på Noord-tjejerna;










1 kommentar:

  1. Hej Linn! Vilken fantastisk fotograf du är. Jag måste bara få kommentera mina underbara flickor Noord, oj vad jag blir glad när jag ser dom. Jag brukar vara inne på din blogg o kolla lite, Jätte kul.
    Hälsar Jennys Mamma Lotta

    SvaraRadera