Look by Linn

20 december..snöslask..regn!

Igår fick jag besök av Sandra och lilla Ida, som hade somnat ¨på promenaden hit. Så hon låg ute i vagnen när Julian fick busa helt själv med Sandra först.
Jag bjöd på mammas lussebullar som är så smaskens goda. Jag får nu "cirkulera" sitta/stå/gå när jag fikar. Men Sandra är van sen min förra graviditet.
Ecter nån timme vaknade Ida, och Julian tittade lite nyfiket, men inte såå impad. Efter att Christofer varit hemma och hämtat bilen blev Han ville inte vara i min famn, ingen napp..utan ville mot dörren efter hans pappa?!
Kvar i soffan satt sandra och Ida.
Jag tror att den stor del hade att göra med att en liten bebis var i närheten..samma som när Leon var här ..och Olivia.. snart kommer lillebror!
Idag var jag på Mvc, deras våg funkade. Attans, nu har jag "nått" min maxvikt..hmm..jul, nyår..5 veckor kvar?!
Nu ligger jag i soffan och bara njuter av en tidig kväll, killarna läser saga där uppe. jag tyckte det var lite strängt att gå upp tidigt i morse, men så skönt när jag inte behöver ta kvällspasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar