Look by Linn

13 december

Var det idag man skulle vara bakis?!
Oj, fick bara en flasch från förr... men faktiskt känner jag mig lite bakis, av trötthet!
Fick en mysig Luciafika hos Jenny, skön start på dagen. Sen regnade det.. och har fortsatt sen dess.
Är full av hormoner och snyftat lite både igår och idag, längtar efter MIN familj. Och så var det JAG som flyttade 42 mil ifrån dem?! Väldigt oklokt beslut, just idag. Men så känner de mig, så både mamma och Niclas har ringt mig idag, de känner mig väl och så känns det lite bättre, de känns lite närmre, i mitt hjärta är de alltid där..nära, bra och tryggt!
Julian hade en pappa-dag idag, då han jobbat och jobbat, så fick de sin dag idag.. ingen dagis, inget luciafirande i regnet, bara mys..
Ska äta lite choklad nu.. vågen är ju paj.. och jag sätter inte i några batterier innan den 23 januari..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar