Look by Linn

Annandag Jul, Mamma fyller 60år!

Mwn ni skulle ju inte komma förräns kl 18.00 ikväll?!
På morgonen kom Svens syskon och kidnappade mamma ...

Överraskningen blev att se ut en ny familjemedlem som de får hämta i Januari.








Så här ser mamman ut.

Själv så blev vi kavr hemma för att styra upp med lunchen..

tack vare Elin, givetvis!


Mamma hade bjudit oss alla med barn på lunch 12.30

barn är barn och då passar det bäst med lekar och god lunch. Här provar Ester, Julians julklapp med Johannes & Arvid.



Axel


Niclas, Filippa & Peder


Linda

Senaste bebisen Bryngelson = Felicia, 10 veckor. med mamma Emma


Tur att man får låna Julians kusin och snosa liite bebis.



Mamma ville ha ett familjekort och vi skulle säga "omelett"?!

Jag, Niclas, Peder, Elin & mamma


Julian var ju något nöjd med sin present.


På kvällen när alla barn åkt hem bjöds det på sparrissoppa med HANDSKALADE räkor (tog oss 2 timmar) , pepparrotsgrädde och bröd till de vuxna.


Mamma, Ammi, Leif & Anki




Gunnar, Kurten & Ingrid.

Jag höll mig vaken till 21.30 och fick eloge för det. Härligt att ha en underbar familj som känner mig.

Jag var nöjd och glad för att mamma fått en sån fin dag, Yvonne hade skickat med en present, en ängel med ett handskrivet kort " Du är verkligen en levande ängel"...

Så fint, så sant.

Världens finaste mamma, tack för allt du gör!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar