Look by Linn

Bryngelson-besök!

I fredags ringde min bror Peder och sa att han köpt en bil i stan om vi kunde hämta den?!
Inga problem, så igår kom han ner med tåget vid lunch. Ute vräkte regnet ner och så Halmstadblåst på det... och Julians sovtid..Han var inte charmig i bilen om man säger så. När Peder hoppade in så satt han bara och grinade, och sen blev det bara värre. En okänd person som tittade på honom.. Julian har kommit in i en period då han är väldigt känslig och jag har märkt att när jag är i närheten så är det värre. Trodde då att när vi kom hem kommer han somna direkt, eftersom jag visste att han var super trött. Men han blev helt hysterisk i vagnen, han kan bara sov sin dagvila ivagen annars. Men jag var tvungen att ta upp honom och sen gick vi in, satte oss i soffan och till slut somnade han där..

Bad Peder om han kunde byta en lampa i vår bil, javisst! svarade han.. det tog HONOM ca 20 minuter och då hade han strax innan gått igenom vår källare på verktyg och ficklampor.. kul uppdrag han fick.

Bjöd honom på lunch och sen far han tillbaks hem till Nra där det var snöslask på Julimarkanden.


Idag är det 2:a advent, 4 december

Barmark och kalas hos svärmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar