Look by Linn

Igår jobbade Christofer dygn,

och då är det bara vila som gäller hela dagen tills jag hämtar busen från dagis, för då är det fullt ös.
Men lunch måste man få i sig, så jag bjöd in Lisa som sällskap och en massa tjejsnack.
På dagis sa de att han inte protesterat när han använde förkläde till maten.. testing, testing hemma alltså!
Kom i till mig vid 02-tiden och fick ett litet mindre charmigt utbrott då han ville ha mittlepsyl, som han givetvis inte får.. mysigt att ta den fajten 02 på natten?! Jag låg bara och blundade han var ju trött och bara fick ett tokspel, vad gör man, inget?!
Jag vaknade 06.00.
Julian vaknade 06.45.
Det är ingen ide att lura sin kropp att denna lilla buse kommer sova länge i morgon, för då kan det lika gärna bli 04.45, så jag tror min kropp är inne på att gå upp tidigt. Sen innebär det ju inte att jag är pigg!

2 kommentarer:

  1. Roligt att se hur mycket de apar efter sina föräldrars beteende.
    Han har väl sett dig smörja läpparna med läppglans 30 ggr per dag och ska göra likadant.
    Sixten stänger dörrar, ställer in stolarna, plockar upp saker från golvet för att ställa in i skåp/lådor/hyllor. Han har sett att hans mamma städar och plockar hela tiden. haha

    Kul!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ..då fattar jag varför min son inte plockar upp efter sig ;).
    kram Linn

    SvaraRadera