Look by Linn

Sociala veckan tog vilopaus dag 3!

Att vara "igång" var ok i 2 dag, sen var jag helt mör i kroppen, och det sociala innebar, lite fika på fm.. Men hostan har försvunnit, bara där har jag vunnit tillbaka energin, som jag verkligen behöver.
Dagislämningen igår, ble tårfylld. Förra veckan var han sjuk och innan des har mannen lämnat honom när han kunnat.Så nu när jag lämnade Julian blev han sååå ledsen, och likadant idag, men idag hörde jag honom från hallen att han slutade grina.
Han har börjat protestera här hemma!
Vill inte;
ha haklapp!
Sitta i barnstol!
Äta när man säger till!
Borsta tänderna, fastän vi köpt en eltandborste, som han älskade. Tror dock det beror på att när han var sjuk, hade han ont i munnen.. och assosiaerar det?!
Gillar inte alla shakes Christofer gör.
Men älskar pepparkakor, plaska så mycket som möjligt i badet, titta på tecknat. Dra i allas öron inkl, sina egnas, när han är trött.
I morse vaknade hela familjen kl 07.00?!
Det har nog aldrig hänt att vi alla vaknat samtidigt och sen gått upp tillsamans, men det var rätt mysigt. Inatt när Julian kom in lade han sig jämte Christofer, så jag bara vände ryggen till och somnade lätt om. Jag kan ju inte säga annat än att man sover liite bättre själv, än när ett 16kg-pack ligger på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar