Look by Linn

Tisdag morgon

Igår tvingade mannen mig med till badhuset.
Julian älskar att bada, nått han ärvt av både Christofer och mig. Ett bra arvanlag.
Men att "glida" runt i bikini (sommarens size) kändes inte helt najz. Men att få se Julians leende och höra hans skratt när han åker rutschkanan är oslagbart. Då bjuder jag på bikinin som skär in lite överallt och en stor vankande rumpa baktill och en megamage framtill.
Bildbevis kändes väldigt onödigt.
Nattningen var Christofers, han atr dem varje kväll då jhan inte jobbar, jag tar ju mornarna så jag tycker det är en shysst deal.
Nu hade vi pratat om att försöka få Julian att somna själv utan att vi ligger bredvid. Han snurrar ju runt och det har tagit sån tid, tycker jag. Eller om det är gravidhormoner och en väldigt förstörd rygg som gör att tålamodet tryter?!
Iallefall så provade han det igår, satt inne hos honom och sen satte sig utanför i gunstolen med laptopen i knät (man kan ju aldrig veta hur lång tid det tar). Redan kl 19.15 så kom han ner, knappt 15 minuter tog det. Visst Julian hade badat och klockan kunde ha kännts som 20.15. Men det är bara att fortsätta och hoppas på samma resultat ikväll.. fortfarande mannens pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar