Look by Linn

Jag funkar inte som normalt nu..

Iförrgår när jag för det första åkte och tittade på skåpet så att jag visste att jag ville ha det. Tyckte att det var jättefint, sa till mamma & Christofer att det hade en vit färg men att det nog blir kanon. (NU när vi fått hem det ser jag att det "bara" vitlaserat?! Jag och mamma som slet så med bord & bänk i vardagsrummet för att göra om det vitlaserade till bara vit, för att jag inte tycker vitlaserat passar här.. Nu har jag alltså en till möbel i vitlaserat.. och jag vet vad som väntar..)
Efter det åkte jag och tankade, fick här hjärnstopp och fick inte upp tanklocket, ringde till mannen, som bad mig ha bilen olåst, javisst?! (inge minne av att jag inte fick låsa bilen när jag tankade) men det funkade ändå inte, så jag frågar mig alltid fram när jag inte kan själv.. en man försökte hjälpa mig och "knak" hörde jag och bad honm sluta...fattade här att han inte visste vad han höll på med. In till butiken och fick hjälp av en statoil-jobbande man. Han fixade lite verktyg men insåg att jag (mannen) haft sönder tanklocksspärren. För att om jag haft minnet kvar, skulle vetat att man bara trycker in tanklocket, så öppnas det, inte dra ut..
Läskigt när man inte kan tänka klart. Får man skylla det på graviditeten?!
Kramperna har försvunnit och nu kan jag prata utan att få torrhosta hela tiden.

1 kommentar:

  1. Gravidhjärna är ett välkänt fenomen och helt accepterat som förklaring på idiotsaker man gjort!

    SvaraRadera