Look by Linn

Julian sover nu hela nätterna i sin säng.

I morse kom han in vid 6-tiden. Man själv sover så mycket bättre, utan sällskap av ett par fötter i ansiktet. fast jag kan inte skryta att jag sover bra, vaknar några ggr och håller på att kissa på mig, men först måste man på nått sätt rulla ur sängen och hinna ta sig till toan.
Christofer ville spana efter ett par skor, så på fm drog vi mot flygstaden och utförsäljningen. Att ha med Julian i en butik är ett äventyr, som man inte vill uppleva allt för många ggr...pust! Jag är lite smartare att jag uträttar mina ärenden när han är på dagis, för att det ska gå både snabbt och smidigt. Efter det "passet" gick killarna till svärmor som bjöd på lunch, medans jag var hemma och vilade upp mig.
Min goda gamla arbetskollega Anna, hade sen innan bokat upp mig som fotograf... så efter lunch, fotade jag hela familjen Ebeling. Tog både inne- och utomhusbilder. Tycker att höstvädret och dess färger är så otroligt vackert. Blev sen bjuden på en supergod smörgåstårta.
Bildbevisen ligger redan uppe!
Kvällsmaten bestod av pizza, sen tog mannen bad och nattningen med Julian..och ska nu iväg och träna.
Jag ligger helt matt i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar