Look by Linn

Igår var det Farsdag!

Och Christofer firade det genom att åka hemifrån kl 07 på morgonen och åka ut på havet och fiska.
Jag och Julian hade en riktig mysdag inomhus, såg inte solen ens skymta, utan det var grått och ruggigt. Inte alls avundsjuk på han som klätt på sig dubbla mjukosbrallor + termobrallor..

Jag har en billig man när det gäller presenter, han önskar sig mat och att man städat fint. Och jag brukar faktiskt både städa och laga mat annars oxå, men igår bjöd jag till och dammsög hela huset inkl källaren, med min rygg får man se det som en extra uppoffring.
Nu när mannen tagit upp alt och vi har sålt det mesta som tog plats , så är det bara att fixa iordning där nere.. och det är min uppgift.. som jag inte känner så mycket för just nu..

Middagen var klar när han kom hem vid 17-tiden, vidbränd lax?! Ibland glömmer man bort vad man håller på med..
Sen fick jag ta bad och läggnig eftersom han hade en hel back med fisk med sig att rensa.


Morgon frullen;

Lättfil, kanel, cashewnötter, solroskärnor & pumpakärnor..efter helgens chokladtripp, är det godisstopp i veckan. har nu gått in i v. 30, i morgon är det tid hos mvc..

Har hit intills gått upp +15 pannor, kan tyckas mycket, och det är mycket men målet är att inte toppa min förra graviditet och det kommer jag hålla.. +27..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar