Look by Linn

Vågen är paj!

Försöker ha lite koll så inte vikten skenar iväg. Det är ju så lätt när jag inte kan röra på mig och faller alldeles för lätt för sötsaker. En väldigt dålig kombination.
Igår vägde jag mig, fan!
Idag så gick den sönder?!
Sååå mycket kan jag ju inte svullat sen igår, eller?!
Visst det är inte världens grej att gå upp när man är gravid, men det både jobbigt och tråkigt att gå ner dem igen. Och det är bara jag som får bära på skiten.
2 månader kvar nu!

Mammas lussebullar lockar i frysen, men det var bara att fixa till en god fruktsallad till mellis för mig och Julian. Det är nått bra när han är hemma från dagis, jag kan ju inte proppa i mig skit, för då ser han det och vill ha samma och det är helt ok att ta en bulle till fikat nån gång när de är små. Men det är så onödigt. Jag vill inte ge min son skitmat bara för jag själv har dålig karaktär. Nej, där är vi rätt hårda både jag och Christofer.

Tyckte Julian hostade rätt mycket i natt och igår var han trött på dagen, jag fick ju inte mega-mycket sömn inatt, men skickade C till jobbet idag, men han kommer hem till kvällen, så får han ta natten. Han skulle ha jobbat dygnet annars, men det funkar inte för mig att ha Julian som är sjuk, själv i 2 dygn om man inte får sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar