Look by Linn

Drack kaffe igår

vid 20-tiden.. somnade ca 23.00. Väldigt sent för att vara jag!
har vaknat ett par ggr för att kissa och legat fel med ryggen. Det har gjrt att från kl 03.00 harv jag varit vaken?!..
kl är nu 04.25 och jag känner mig inte ens trött?!
Kommer ju garanterat vara det i morgon...
har även märkt att jag skriver väldigt dåligt när jag använder datorn, kan det bero på att jag alltid ligger ned när jag använder den eller är det synen. Jag kan ibland känna mig lite yr när jag skriver, men det kanske beror på hormonerna. Eller oxå försöker jag vara så snabb sm möjligt när jag skriver, när man har barn kan man inte prioritera egentiden så länge, ögonen måste vara på energiknippet, hela tiden.
Pratade med pappa igår, de ska till Ullared på torsdag, förstår att det inte är hans önskning, då han tänker packa en släpkärra med ved med sig till oss och komma hit medans Marina och Jennifer schoppar loss.
Tackade så hemskt mycket för den omtanken men sa oxå att det blir han som får plocka ur all ved om inte Christofer är hemma. Få ved levererat och stapplat, då är man bortskämd.
Förr hade vi veden i garaget, men jag blev galen då jag inte kunde komma in i bilen pga av att vi fyllt garaget med ved och annat skit, så det var därför jag och mamma gjorde ett tokryck i våras och staplade upp den ved som var kvar i ikea-påsar i källaren. Detta lass får vi stapla i uterummet, det känns super att kunna ha det där, nu när vi tömt det och man behöver inte gå utomhus för att hämta in det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar