Look by Linn

05:15.. öhh mama..dadabada..

lade mig tidigt igår..kändes som en bra sömninvestering i morse..
Tror att det är ischias som spökar igen, den högra skinkan hugger rejält, så fort jag stödjer på benet, så benet bara viker sig. Lite läskigt. Märkte det när jag åkte till Rusta igår, så jag parkerade vid kundvagnarna och sen gick jag framlutad/hängandes på den när jag gick varvet runt.
Mycket klagande nu, men fy fan vad ont jag har överallt. Det sätter sig på min charm, om man säger så.
Det blir max 3 barn!.. tror jag..
I morse när jag slog på datan så hade vänner på fejjan skickat 3?! medelanden bara sen igår kväll?! ang detta med bröstcancer, "sätt ett hjärta på din staus" "skriv att du ska bo 5 mån i turkiet" "skriv att du är en varg om du är gift, eller hare om du är singel". Men hur mycket ger det till forskningen igentligen?!
Sätt in pengar på cancerfonden och berätta det i din staus istället. Det hjälper väll liiite mer än några fjantiga ord.
Som sagt, min charm är på topp.
Garvid, javisst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar