Look by Linn

Måndag kväll.

Varför tar det dubbelt så lång tid för MIG att natta Julian än för Christofer?! Frågade igår hur han gjorde ch han ligger numera bredvid honom ch efter 20-30 minuter sover han... För mig finns inget alternativ att sitta utanför och gå tillbaks med honm till sängen. På kvällen är min rygg helt slut, så det bästa för mig är att bara ligga bredvid honom och låta honom grejsa och sen somna in.
Idag har jag kunnat ta 3 små korta promisar, dagis både lämning/hämtning och till minilivs (som är stängt) ochh ehm igen. Gick i minimi fart och då kändes det, men ändå ok.
Annars har jag bara legat i soffan med kuddar runt hela kroppen och följt loppisen på facebook. Christofer har ju varit den som "hamstrat" och jag har inte fått slänga eller sälja nått men nu tycker han att det är ok, så han har varit en "springpojke" ner & upp i källaren med grejer, fotat och så har jag gjort resten från soffan.
Loppiskunderna möts av en tjockis i mysdress med tryckränder från kudden på kinden, "classy". Jag har ont i kroppen vad jag än gör, så därför har jag nu valt att bara göra sånt som jag tycker är kul men så lite "action" som möjligt.
Och tillgång till soffan och massor av kuddar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar