Look by Linn

Libero

Igår tänkte jag ta tag i alla "tags" från blöjpaketen jag sparat nu i över 17 månader.
50st, i snitt 3 pkt/267kr i månaden då vi köper på Maxi 89kr/pkt.
Men så upptäckte jag att jag har klippt ut FEL kod, 50st lappar som inte betydde nått?!
Ringde då till LIBERO, som hade värre telefonkö än Försäkringskassan?!
Tålamodet är ju verkligen på topp numera. men så pratade jag med en gullig tjej som sa att hon skrev in 4500poäng på mitt konto. Det var tydligen inte bara jag som samlat fel...
Så nu ska jag bara ta tag i att få ut presentcheckarna..

Hade besök av Ida och Leah igår. Till Julians stora förtjusning. han visste inte hur han skulle få hennes uppmärksamhet! Sätta sig på henne?! Lägga sig?! Gå baklänges och försöka falla på henne?! Eller bara sno hennes grejer...

1 kommentar:

  1. Sööt! Vad lik hon börjar bli Ida! Det blir ett sött par det där. ;-)
    S är inte så förtjust i att det kommer barn hem till honom. Han vill gärna vara själv.
    På dagis vill han umgås, men bara med Alma som är lika lugn som han själv. Vem är han lik? :-)

    SvaraRadera