Look by Linn

30 oktober.. I morse skulle klockan ställas bak 1 timme?!

Det betydde att när Julian vaknade 05.30, var klockan 04.30..
Om jag var trött?
Det känns när Christofer jobbar helg, han jobbar fre-mån. Visst sen är han mer ledig i veckan men med min rygg så mår man riktigt mosigt när man har Julian helt själv.

Kl 08.00 höll vi på i hans rum, lite foton fick ta plats och nya ramar invigdes i hyllan.

Det är gamla kort, men jag älskar dessa på oss alla.


Julian bara 4 månader.


Hunden som har hängt med mig sen min 1:a flytt och Teddy som Julian fick av Ville, Gunilla & Matilda för snart 1 år sen.





Och så hände det.

jag lämnade köket för att gå och kissa. När jag kom tillbaks satt han på köksbordet och var sugen på frukt...


Dyngnöjd!




På eftermiddagen kom Tessan och Hugo på lite fika och bus.






Förr var de plurrkompisar, nu dagispolare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar