Look by Linn

Redig kula nu!

Är i v. 27 nu och känner att magen står rätt ut. Är så jäkla osmidig.
Igår var jag på uppsamlingssamtal på dagis. Där jag fick se bilder på Julian i deras dagliga verksamhet. De sa oxå att han lugnat sig med kramarna, beror stor sanolikhet på att han har fått konkurrens i att kramas, av plurrkompisen Stina. Och det tycker han är lite läskigt.
En del av ungarna smakar lite på varandra, men vad gör man?! Rätt som det är har Julian givit nån annan stackare ett bett.
Var ju förberedd att de skulle berömma honom och berätta hur begåvad han var... så nästa steg skulle bli att leta efter en talangscout och flytta till Hollywood... Men de nämnde inget om det.. De tar säkert upp det på nästa träff..
Idag har jag bjudit Karin på lunch man får boka in en träff och sen ses en snabbis.
På facebook finns det en grupp som heter "Vuxen Loppis i Halmstad" . Har fått lite glirringar från mannen att mitt inrednings-köp-konto, har gått över budget. Så jag har nu en minloppis här hemma på mycket inredning som jag ställt ner i källaren, lite kläder och smycken. Och det finns ett intresse och jag säljer. Vissa budar tom över mina priser, anars är jag prutbar, men det är ingen som vågat det ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar