Look by Linn

Fredag och frost ute..

Så skönt att vara hemma.
Då min mobil la av, igen, i måndags, åkte jag och lämnade in den igår..Är riktigt lack på den mobilen. När jag satte i kortet i min gamla mobil hade jag 5 missade samtal, 5 sms och 2 röstmedelande. Kände mig en aning poppis. och glad att jag hade min gamla mobil igen.
I natt kom Julian över vid midnatt, Christofer hann knappt lägga honom i sängen förräns han somnade. Inte för att man själv sover så bra när han sover på en, men finns det nått mysigare, än när man hör honom snosa och känna hans kind emot min.

I morse såg jag frost överallt och insåg att nu behövdes ju en bra vinteroverall. Som tur var kunde han ha en av dem jag hade köpt innan, "Lager 157" str 90, den sitter precis nu, men kommer att bli för liten sen tror jag, om han inte springer bort kilona... På med vinterkängor, mössa, vantar. Packad ner fårskinnstofflorna han fick av Olle, mysbrallor och duntäcke till vilan i vagnen. Fodrad regnjacka och ett par överdragsbrallor till dagen då värmen kommit.. det är inte bara att gå till dagis, allt måste ju med och han får inte frysa eller bli för varm.

Idag ska jag till Mvc kl 12.30, äter lunch precis innan, så kan jag skylla vikten på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar