Look by Linn

Nora dag 2.

Min kropp mådde sådär lördagsmorgon, och det berodde ju inte på att jag fick sitta för länge på tåget.. utan för att jag fick sitta upp hela natten med Julian i famnen och gunga lätt i sängen.
Mamma avlöste mig på fm, så jag fick lite sömn.
Sen bar det av till Alicias 2-års kalas med Mimmi-tema.
Peder, Bella, Linda, Robin och barnen, Julian med kusinen Filippa, Neo, Johannes, Alicia, Ella, Ludde, Thea och Sigge.





Pikén var på, får passa på nörinte Christofer är i närheten. Julian har inte lärt sig sugga i sugrören, men de duger att tugga på.



Marie, Niclas, Petri, Robin, Peder, Filippa, Malin och lilla Elton.


Hela ligan var samlad, och oj vad skoj det är att leka med stora barn, mycket rörelse, mycket stoj och stim och volymen på max.




Hångel i köket.

Bella tar hand om discot i hallen.


Att äta glass, resulterade i att det var mer innanför tröjan än i munnen.













Han var rädd för både Dona och Charlie i början, men sen blev han bästis med Charlie. Han skrattade så fort han skällde eller bara var i närheten.


Tur för Charlie att han hör så illa, pga av åldern, så mycket Julian skrek av lycka.

Vi körde repris på föregående natt, sömn 19.30-21.30. Jag fattade att han inte tänkte somna om, så jag gick upp och satte mig först i soffan med honom, så inte min rygg skulle gå av. Sen blev han pigg?! Inte jag.. så det blev lek i köket och kaffe för min del, ringde hem till mannen som var vaken och inte ett dugg avis på min sits.

När mamma och Sven kom hem efter ett 60-års kalas, vid 01- tiden var Julian i full gång..

Nån timme senare tyckte jag att han blev trött, så vi somnade och sov till kl 04?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar