Look by Linn

Nora dag 3.

Söndag!
Mamma är verkligen en räddare, hon tog över morgonen, så jag kunde vila lite. Efter 2 nätter med väldigt lite sömn, satt jag och grinade, ville bara vara hemma, men ändå stana kvar när jag ändå var i Nora.
Men hur gör man på natten, Julian är ju bara van att sova med mig eller Christofer. Mamma lovade att göra ett försök inför kommande natt att soa inne med honom, så jag kunde få sova själv och få sömn och energi.
Så vi stannar.
Åker till Marieberg och kommer hem med en vinterjacka till sonen i strl 110?!, lite stor bara. Alla har sagt hela tiden att, han kommer "krypa, leka och sen springa av sig" Sina 16 kilon.. men jag börjar tro att de ljuger, han vikt och längd ökar stadigt.
Börjar ana oråd då hans vinteroveraller är i strl 90-92.. och jag har inte provat dem..
Köpte även en dvd, till bilen, hoppas att den kan rädda resan hemåt sen.

Läggningen går bra och jag somnar redan 20.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar