Look by Linn

Läggningen tog Christofer..

..men så vaknade han igen vid 21-tiden, men somnade om snabbt när C gick tillbaks med honom och bäddade ner han igen.
05.15.. stod han i vårt rum.. anade att det var morgon, men provade att lägga honom i vår säng, det var ju kul! Men han var redan pigg.. Tur att jag lade mig vid 21.00 igår.
Satt i soffan och tittade ut vid 07-tiden, då var det fortfarande väldigt mörkt, hade jag mått bra hade jag varit i full färd med frulle och påkläddnad och Julian skulle snart till dagis och jag till jobbet..
..då saknade jag inte jobbet, då jag fortfarande satt i soffan och mös med en morgonmysig son, osminkad, håret i en tofs och osnyggaste mysdressen på.
Ute var det regn och blåst.. och väldigt mörkt, nu börjar ljuset komma vid halv 8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar