Look by Linn

Torsdag den 20.e oktober

Igår gick vi tillsammans och hämtade Julian från dagis,gick därefter till förlossningen, hämtade ut rapporten och hem. Gick väldigt lugnt och detta tog ca 30 minuter. Inte skönt nånstans!
Insåg sen att jag inte fick alla journaler...
Läggningen gick bra, men Julian "vaknar" igen vid 22-tiden, Christofer går in till honom, jag har redan gått och lagt mig,men jag hör på hans skrik att han har "nattskräck". Han är inte vaken, men han skriker och grinar konstant, Christofer är nog kvar därinne nån timme. Mitt i natten hör jag Julian vaken igen och går över, är rädd för att det är samma igen, men märker att han är vaken och bär honom till vår säng. Efter ca 1 timme så somnar han, sen jag.. hans sovställning nu är att ligga tvärs över sängen, på mig och över Christofer. Varför tycker han detta är skönt, det tycker inte jag.
Det kommer bli trångt när vi blir 4.
När han "bökar" mycket under natten, är han trött nog för att sova till kl 06.30.. lite lyx om man förtränger allt det andra.
Det var fortfarande mörkt ute när vi stjutsade mannen till jobbet, jag behöver bilen under dagen så då får vi stjutsa varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar