Look by Linn

Oktober nu..

I ett par dagar har vi fått tillbaks sommarkänslan ute, mixat med den friska höstluften och höstens vackra naturfärger ute, helt underbart.
Julian har nu vaknat på nätterna och kommit in till oss, inget skrik eller gråt, han bara kommer in. Igår kom han ca 04.10.. inatt ca 01.00.. och då går vi tillbaks till hans rum och somnar tillsammans.
Söker han närhet och sällskap? Som när han var liten?

Hade en rastlös man igår, så killarna åkte ut i skogen och plockade svamp (inte nån aktivitet som passar mig just nu), medans jag höll mig hemma och plockade lite och hann läsa ut boken "90-talet.se -Eller vem fan uppfann modemljudet?"
En liten nostalgitripp från sin uppväxt, med mycket ironi.

Kunde inte låta bli att sitta ute i sole i våra sköna solstolar, som inte alls ör någe sköna längre nu för min rygg :(.. Och efter det gick jag och Julian ner till torget och käöpte frukt och vidare mot volleybollplanen.. Lite längre sträcka som var mer än jag klarade av. Det kändes som om ryggen skulle gå av, jag skulle skita på mig?! och igår kväll hade jag träningsvärk i hela magen.
Inte bra! Inte bra!
På Bolmen och spanar in pappa.






Emma, Christofer, Fredrik och Peter.




Idag är det fika-bus-träff med mammagänget, så länge sen nu.. Hoppas att få se en till stor mage i gänget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar