Look by Linn

Hmm.. har jag gjort nått dumt nu?!..

Som vanligt kom Julian in till oss inatt.. runt 03.45.. Innan Christofer skulle gå med honom in till sig igen så lyfte jag upp hono och lade han i vår säng.
Och vem la sig och mös?!
Precis som när han var liten, låg han på min arm, kind mot kind och somnade efter bara några minuter?!
När vi annars har gått till hans rum (inte för jag har koll på klockan) så är det betydligt längre han är vaken, och han ska nurra och vända o vrida sig om. men nu bara låg han helt stilla, 16 kg på min vänstar arm.. gjorde att jag sov mellan 05.30-06.00 och hoppades att han och Christofer skulle gå upp, han brukar ju vakna senast kl 06.00.
kl 07.00?! vaknade han.
Känns som ett bra omdöme att han sov gott i vår säng. Ska bara komma på ett sätt för mig att somna om.. Försökte att ta bort armen eftr nån timme, men då vaknade han, somnade om när jag lade armen under honom.. precis som när han var bebis.
Nära är bäst!
Funderar bara hur det blir när en till ska dela vår 180-säng.. trång?!
Min rumpa är ju nästan 180.. nu...

I morse vid lämning sa en fröken att Julians skor stod i torkskåpet, jag hade inte ens tittat i det innan, och där hängde en hel del av hans kläder .. han gillar att leka med vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar