Look by Linn

2 timmars sömn inatt..

15 december.
Undder middagen igår vägrade Julian äta sin mat..samma som han åt till lunch?!
Så han åt bara kidneybönor och yougurth! men läggningen gick smidig.. Dock så blev min natt nästan sömnlös.. vaknade när mannen kom hem från jobbet, sen när han lade sig..efter ca 30 minuter vaknade även Julian och kom då in till oss..vid midnatt hade jag fått ca 30 minuters sömn totalt.. vid 04-tiden gick jag ner och satte på laptopen, tog en latte, släppte in Zeus.
04.45 hör jag Julian grina i sängen, upp, trösta honom och så somnade han på mig..jag somnade oxå..tills jag hörde Zeus.. som ville ut..
Ner och släppte ut honom, upp och vilade några minuter till.. sen vaknade Julian.
Har nu en riktig bakfylle-känsla i hela kroppen nu... konstigt att man bara får skiten när man inte dricker?!
Säljer av lite gravidatteraljer nu på loppisen.. Denna graviditet har inte varit nån höjdare, har inte kunnat vara en bra och fullständig mamma. Så stoppar där, helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Men du behöver inte vara en UNDERBAR mamma varje dag, för Julian vet att du är hans och att du älskar honom villkorslöst, även om du är grinig och inte orkar leka. Under graviditet 2 när storsonen var ca 1,5 år mådde jag ju illa och kräktes varje dag...ingen kul morsa som knappt orkar läsa bok...Blir påmind om graviditeten varje gång jag är magsjuk och Nope, inga fler!! KRAM!

    SvaraRadera