Look by Linn

En regnig fredag

Juian var ledig från dagis idag då C var hemma. Det vräkte ner utanför fönstret.
Julian bär runt på sina böcker och idag hamnade alla i fotöljen.

Varför måla på ett papper när man kan måla på hela skrivbrdet?!
Jag ser minsann ansiktsprofilen. Konstnär nr 3 i familjen..

Jag drog på mig gummistövlarna, kappa och keps och åkte till Mxi och Lidl, shoppade dessa träningstights där... bra priser på Lidl.. och det verkar som det är bra kvalitet.


Erika hade bokat in sig på Afrodans denna fredag, så jag hakade på. Riktigt kul, inte så att mina Togotakter satt kvar, men vi kommer nog gå på dett  igen.

När jag kom hem hade killarna ätit middag, Julian satt i saccosäcken med nypoppade popcorn från kastrullen, Colin var på väg för sitt kvällsbad... Dt var bara för mig att äta lite.. ta mig ett bad ifred och bara vara. Christofer åkte sen till gymmet.
Hoppas att det blir en enkel läggnig med Julian då de var på busfabriken tidigare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar