Look by Linn

Hollywood - Halmstad

Killlarna sov hela natten, hörde Colin hosta lite men aldrig vakna. Jag var vaken från 06.00, beredd på att Colin skulle vakna när C:s klocka ringde.. men det gjorde han inte. 06:30 vaknade han.. och Julian. Kände att det var på tiden att dra på sig partyblåsan.

Köpte den för 2 år sen, men det var en lite L så jag kunde inte ha den till det tilltänkta bröllopet. Och sen blev det inte tillfälle.. sen blev jag gravid igen.. och nu då?! dagisblåsan?!
Tittade ut och kom tillbaks till verkligheten. Jag bor ju i Halmstad, inte Hollywood.
På med keps och skinnjacka. Det vräckte ner när vi kom halvvägs till dagis. Tog en promenad till Netto och handlade lite plommonpure, Colin har fortfarande lite problem med sin mage.
Julian är idag 2 år & 4 mån, 18 kg & 1 meter lång.


Lägg till bildtext


Idag blev det kycklingwok till lunch och finbesök av Nadia


I januari kommer en liten Phillip, Nadia är nu i v. 26

Jag jobbar på att göra min mage mindre.

Och då det är onsdag blev det Galgberget med Petra. Överdragsstället på nu. Kallt ute, men vi höll värmen på vår pw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar